Peminat Bieber ancam bunuh Selena

January 5, 2011

NEW YORK - Pelakon yang popular di saluran Disney, Selena Gomez menerima ancaman bunuh melalui laman sosial Twitternya apabila gambar-gambar dia bercium dengan penyanyi Justin Bieber, 16, tersebar luas, lapor sebuah akhbar semalam.

Dalam gambar itu Selena dan Bieber bercium semasa mereka memakai pakaian renang di Saint Lucia di Caribbean. Antara komen Twitter yang diterima pelakon siri televisyen Hannah Montana itu adalah: "Saya akan bunuh kamu. Saya berjanji kepada tuhan!"

Selena yang merupakan pelakon dan penyanyi berusia 18 tahun itu juga menerima banyak komen lain termasuk: "Seperti saya mahu membunuh diri apabila melihat kamu bercium dengan Bieber. Terima kasih kerana membuatkan saya ingin membunuh diri."

"Jauhkan diri kamu daripada Bieber. Tunggu, saya akan datang dan membunuh kamu di katil busuk kamu itu pada waktu malam," komen seorang peminat Bieber di laman Twitter milik Selena.

Sebelum ini, Selena menafikan bahawa Bieber merupakan kekasihnya walaupun hubungan mereka kelihatan akrab. - Agensi

Kredit : http://www.kosmo.com.my/

0 comments:

Post a Comment

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))