Beckham saman pelacur RM77j

January 1, 2011

LOS ANGELES: David Beckham mengambil tindakan memfailkan saman terhadap pelacur, Irma Nici yang mendakwa melakukan hubungan seks bersamanya.

Beckham memfailkan saman AS$25 juta (RM77 juta) terhadap Irma dan penerbit majalah In Touch Weekly yang menerbitkan kisah Irma itu dalam edisi September lalu.


Irma

“Saya tidak pernah bertemu Irma, apalagi meniduri atau membayarnya untuk khidmat seks,” ujar Beckham dalam dokumen yang difailkan di Mahkamah Los Angeles, semalam.

Dalam pengakuannya, bintang bola sepak itu mendakwa Irma hanya mereka cerita mengenai pendedahan yang dibuat kepada majalah itu.

Beckham menafikan dia membayar untuk meniduri Irma bersama pelacur lain pada Ogos 2007 dan meniduri Irma sekali lagi di Hotel Claridges di London sebulan selepas itu.

Dia juga menegaskan dakwaan Irma bahawa Beckham melakukan hubungan seks bersamanya sebanyak lima kali sama sekali palsu.

“Kenyataan Irma menyebabkan saya dan keluarga menghadapi tekanan emosi serta menjejaskan kehidupan peribadi dan kerjaya saya,” lapor Beckham dalam dokumen mahkamah.

Beckham bekas pemain bola sepak Manchester United dan Real Madrid kini bermain untuk LA Galaxy, mempunyai tiga anak hasil perkahwinan dengan Victoria, bekas anggota kumpulan Spice Girls. - Agensi

Kredit : http://www.hmetro.com.my/

0 comments:

Post a Comment

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))